Vandaag een LG smart TV geïnstalleerd. Daar zit helaas standaard geen Viaplay app op. Als ik deze op de tv download vraagt hij na mijn e-mailadres en wachtwoord om een activatiecode. Ik kan natuurlijk via kanaal 225 naar de F1 kijken of via een app op mijn telefoon en een Chromecast op de TV kijken maar rechtstreeks via een app zoals bijvoorbeeld Netflix is natuurlijk veel handiger. Ik kan me niet herinneren dat ik de app voor mijn telefoon middels een activatiecode hebben moeten opstarten. Weet iemand hoe ik aan mijn activatiecode voor mijn Viaplay abonnement kan komen?
Beantwoord
Smart TV vraagt om Viaplay activatiecode.
Beste antwoord door Cleanduck
Installeren app is gelukt. Bleek dat TV netjes op Nederlands stond maar de locatie op België? TV kwam gisteren nieuw uit de doos dus best vreemd. Had enkel mijn email en wachtwoord nodig. Inlogscherm was wel in het Zweeds maar daarna alles gelukkig wel Nederlands.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.