Skip to main content

Hoi

Ik zou graag me spotify los willen koppelen van me kpn account ik heb al van alles geprobeerd .

In de kpn winkel hebben ze  1.5 maand geleden me spotify al stop gezet maar hij blijf maar doorgaan .

Ik heb kpn gebeld en die zeggen dat ik bij spotify moet zijn.

Ik heb spotify gemaild en die zeggen dat ik gekoppeld zit aan kpn en zeggen dat ik echt bij kpn moet zijn .

Gisteren is me nieuwe vodafone abbo in gegaan dus ik dacht dan zal het wel stoppen maar nee ik heb nog steeds spotify .

Help

Mvg bjorn

Iemand?

 


@Superokkie is het nog steeds de betaalde versie, of is het een “gratis” account met reclame?

Kun je de betalingen niet storneren? Dan stoppen ze meestal heel snel.


Hoi bedankt voor je reactie .

Het is nog steeds een premium abonnement.

Hoe moet ik het storneren het spotify abonnement loopt via mijn kpn rekening

Mvg bjor


@Superokkie Daar heb ik geen ervaring mee. Wel weet ik dat storneren in geval van een gewoon KPN-abonnement wordt afgeraden, omdat dan de telefoon wordt geblokkeerd.


@Superokkie welkom ok het KPN Forum! Gaat het dan om een Spotify abonnement via jouw mobiele of vaste abonnement? Doorgaans zou je die gewoon moeten kunnen uitschakelen in MijnKPN. Staat Spotify daar nog actief? Zou je anders ook jouw profiel kunnen aanvullen met jouw abonnementsgegevens en mij hier een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even mee!