Skip to main content

Bij verlengen van mijn mobiel abonnement de tip gekregen Spotify op mijn thuisabonnement te zetten i.v.m. de entertainmentkorting. Dit is zo doorgevoerd in de KPN-winkel en bevestigd per mail. Dat was eind juni. Helaas niet gelukt, Spotify kwam toch weer als online aankoop op mijn mobiele factuur te staan. Inmiddels Spotify op mobiel weten op te zeggen via dit forum maar na 2x aanvragen op mijn thuisabonnement wel bevestigingen maar geen activatiemails voor Spotify of oplossing via kpn.com/spotifyactiveren.


Waar kan dit aan liggen?

Heb je het via deze site gedaan?


Hi @BM12319, zie je Spotify wel aan staan als je nu in MijnKPN kijkt? En zo ja, lukt het om Spotify met deze stappen te activeren? 


Bedankt voor de hulp. Helaas lukt het alsnog niet.

In mijnKPN staat Spotify Premium bij mijn Thuis-abonnement, als ik via kpn.nl/spotifyactiveren wil activeren krijg ik geen optie om spotify te activeren.

Bellen met de klantenservice levert geen extra tips op, behalve dat ik op mijn thuisnetwerk moet zijn verbonden om dit te kunnen activeren. Dat ben ik nu, op twee laptops en mijn iPhone geprobeerd maar helaas.

 


@BM12319, dit is wel vreemd. Log je daar wel in met dezelfde KPN ID waaraan je thuisabonnement is gekoppeld? Anders herkent hij dit namelijk niet.


 


Ik heb maar één KPN-ID waaraan mijn thuis en mobiel gekoppeld zijn, zie bovenstaande afbeelding. Kan de activatiemail van Spotify ook handmatig worden gestuurd? Die mail heb ik dus nooit gehad na deze omzetting.


Dan ligt het daar ook niet, vreemd dus. Ik kijk ook graag mee als dat mag. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je daar ook je username willen invullen waarmee je bij Spotify inlogt als je al een account hebt bij Spotify? 
 


@Alex van KPN ik heb mijn profiel ingevuld, dank in elk geval!


Reageer