Skip to main content

Punt 1 is de slechte bereikbaarheid van KPN. Achter allerlei regeltjes antwoord niet te vinden.

Mijn abonnement is gewijzigd. 2 nieuwe ontvangers en …het werkt.

Op mijn vorige factuur stond Spotify Premium gratis, nu dus te betalen € 9,99

ik begrijp dat niet.

Dus als iemand dat weet…?

 

U had voorheen waarschijnlijk Alles-in-1 Standaard of Premium. Dat was een pakket met daarin internet, tv, bellen en Spotify. Daar betaalde u 1 bedrag voor. 

Nu heeft u een abonnement waarbij alle onderdelen apart op de factuur staan. Dus ook Spotify. 

Maar dat zou niet als "aankoop" op de factuur moeten staan. Want als u ook een mobiel abonnement bij KPN heeft, dan zou u 5 euro entertainmentkorting moeten krijgen. Doordat Spotify nu als "aankoop" op de factuur staat krijgt u die entertainmentkorting niet denk ik. Daar zou even een KPN medewerker naar moeten kijken.


Bedankt voor je antwoord. Heb je voor mij het telefoonnummer misschien?


Het telefoonnummer van KPN 0800-0402. Maar hier op het forum komt ook een KPN medewerker langs. Dat duurt alleen meestal een paar dagen.


@Soli Welkom op het forum! Heb je nog duidelijkheid gekregen, telefonisch? Ik vermoed inderdaad dat je over bent op een nieuw type abonnement waarbij Spotify niet meer standaard onderdeel is van het abonnement zelf. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!


Klopt. Geen gratis onderdeel meer. Het is een wirwar daar. Maar goed, er is antwoord. Bedankt, over en sluiten maar.