Skip to main content
Beantwoord

Spotify Family omgezet naar Premium maar is naar gratis gegaan

• June 6, 2025
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Ik zette Spotify Familie om in Spotify Premium, maar helaas heb ik nog steeds Spotify Free.  

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@LiamA, welkom bij onze community. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen Joop, waarvoor dank. 

Ik denk ook graag mee. Hoe heb je deze wijziging gedaan? In neem aan via Mijn KPN? Nadat je de wijziging hebt gedaan heb je ook een bevestiging via e-mail gekregen, wat staat er in die bevestiging? Kijk ook even in Mijn KPN wat je daar zit en zet het eventueel opnieuw aan. 

Lukt het toch niet? Neem dan even contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 7, 2025

Ik denk dat je via de KPN site opnieuw moet activeren en het wachtwoord en mailadres op de juiste zetten.

Zie ook hier. en scrol naar beneden. En klik op activeer Spotify. 

Ik denk dat het daarna werkt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Hi ​@LiamA, welkom bij onze community. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen Joop, waarvoor dank. 

Ik denk ook graag mee. Hoe heb je deze wijziging gedaan? In neem aan via Mijn KPN? Nadat je de wijziging hebt gedaan heb je ook een bevestiging via e-mail gekregen, wat staat er in die bevestiging? Kijk ook even in Mijn KPN wat je daar zit en zet het eventueel opnieuw aan. 

Lukt het toch niet? Neem dan even contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.