Skip to main content

Ik heb nu meerdere malen geprobeerd om mijn spotify premium account om te zetten naar free. Ik heb ook al contact gehad met de klantenservice hierover.

Ik heb nu ook de maand november afgewacht en had verwacht dat het in december naar een free account zou gaan. Maar helaas is dit nog niet het geval.

 

Hoor graag wat ik hier aan kan doen.

 

mvg

Hi @LvdD en welkom op het forum! Het kan inderdaad uiterlijk een maand duren voordat Spotify op is gezegd. In ons kennisartikel over Spotify kun je het volgende vinden over het opzeggen: 

Hoe kan ik Spotify bij KPN opzeggen?

Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderen. Maak je gebruik van betaalde Spotify Premium via KPN dan kun je dit in je MijnKPN opzeggen.

Let op: Je betaalt vanaf nu niet meer voor gebruik per dag, maar voor een gebruiksperiode van 30 dagen. Geef je een opzegging aan ons door, dan kan je Spotify Premium blijven gebruiken tot het einde van de gebruikersperiode.


Als dat ook de manier is waarop je hebt opgezegd, en je hebt hier destijds een bevestiging van ontvangen, dan moet het dus binnen 30 dagen naar de free variant gaan. Wanneer heb je de bevestiging van de opzegging ontvangen, en staat Spotify nog wel actief in je MijnKPN?