Skip to main content

Ik heb 10 maart mijn spotify premium uit gezet omdat ik family wil. Omdat ik me in de datum vergist heb heb ik vanmorgen als family aangezet. Kan ik daar dan toch per de 10de gebruik van maken? Hij was eerst premium. Ik weet dat hij eerst naar free moet en dat zou dan per 10 april zijn. Ik kan family nu ook niet meer uitzetten. Ik ben hier al een maand mee bezig en heb het idee dat ik het steeds niet goed doe. Ik kan hierin zeker wel hulp gebruiken. Even kort voor de duidelijkheid. Per 10 april zou premium uitgezet worden en naar free gaan. Ik dacht dat dat 4 april zou zijn en heb dus vandaag family aangezet in mijn kpn. Spotify geeft nog steeds premium aan.

 

Groetjes Ca

Hallo @CarlijnVogel, welkom op het KPN Forum!

Je hebt dus Spotify Premium al opgezegd. Dit wordt per 10 april Spotify Free, als het goed is. Je hebt per ongeluk Spotify Family te vroeg aangezet. Doordat Spotify Premium nog actief is, kan je deze niet activeren. Er zit niet anders op dan even te wachten tot Spotify Premium is omgezet in Spotify Free. Daarna kan je Spotify Family bij KPN activeren.

Meer over Spotify bij KPN lees je hier: 

Â