Skip to main content
Vraag

Terugkijken lukt niet via de Smart TV app, wel via internet

• June 24, 2026
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Vanavond net het NOS journaal van 18:00 gemist. Dus via de TV Gids  onder de Smart TV app geprobeerd terug te kijken. Kreeg de melding dat terugkijken niet mogelijk is.

Uiteraard zéér teleurgesteld, en ook wel een beetje ontstemd. Dat was bij Odido niet. Even de laptop gepakt en gekeken of ik daar dezelfde foutmelding kreeg (ik beschouw het als een fout; niet als een ‘ works as designed’). Verrassend genoeg was het onder tv.kpn.com wél mogelijk het 18.00 uur journaal terug te kijken. 

Wordt er al aan de fout in de Smart TV app gewerkt?

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 24, 2026

Gebruik je misschien een Samsung, Loewe of een LG?

Die hebben nog een oudere app waarin terugkijken pas 20 minuten ná einde gids tijd kan.

Ik kan 1800 nos journaal nu terugkijken in de Samsung Tizen app en in de Android-TV app. Zowel npo 1 als npo 2.

Zie ook hier met link naar uitleg door tv team.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2026

Ik heb een LG 65NANO806PA (5 jaar oud). Heb inmiddels een KPN box besteld. Het gaat me niet alleen om dit soort kleine (maar irritante) dingetjes. Het beeld is ook niet altijd wat je er van mag verwachten, en het geluid loopt ook niet altijd synchroon met het beeld.Soms zelfs blokkerig (beeld). Alles bij elkaar geen goede binnenkomer. Ben oud-Odido klant sinds april. Hoop dat het met de tv box beter gaat.

Bedankt voor je reactie...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 24, 2026

Het beeld is ook niet altijd wat je er van mag verwachten, en het geluid loopt ook niet altijd synchroon met het beeld.Soms zelfs blokkerig (beeld). 

Dit alles heb ik geen last van op m'n Samsung. Zelfde app als LG. App uit 2021.

Het kan nog wel even duren voordat deze 3 merken de nieuwe app krijgen. 

Hij is al uitgerold voor Android-TV (Google-TV).

Voor het hoofd toestel, m'n Samsung, geef ik voorkeur voor de box van kpn. Ben ik meteen van beperkingen van Tizen af.

Want ik weet niet of WebOS bijvoorbeeld de app van F1TV heeft, maar Tizen niet.