Skip to main content
Vraag

TV+ app voor Apple TV en Firestick

• November 30, 2025
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste kpn, 

volgende maand stap ik over van ziggo naar kpn.

kpn glasvezel omdat ik daar een goed gevoel bij had. Alleen die apps. Zowel op mijn Apple TV als op mijn firestick geen kpn app te bekennen. Mijn goede gevoel krijgt toch wel een beetje een knauw. Anno bijna 2026 kan dit toch niet meer? In de community lees ik dat dit al heel lang onderwerp van discussie is én dat het evt wellicht in de toekomst opgelost gaat worden. Maar wanneer dan? Kom op KPN, graag even doorpakken, want dit is erg storend in het gebruiksgemak. Als odido en ziggo het wel voor elkaar krijgen dan kon toch zeker ook?

is er zicht op een concrete planning?

Hgr Gerjan

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 30, 2025

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@GjG75,

meer informatie kun je hieronder vinden: 

Vraag naar KPN app voor Apple TV blijft aanhouden

(BRON: TotaalTV)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@GjG75, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Deze wens is bekend maar er is verder nog weinig concreets over te zeggen. Zodra daar iets verandert zullen we dit met jullie delen! Onder andere met een Product Update

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 3, 2025

Er zou een app moeten zijn voor Firestick. Die is in 2022 geïntroduceerd. Is echter nooit op de kpn site vermeld. Ik heb niet vernomen dat dat weer gestopt is.

https://tweakers.net/nieuws/198026/kpn-brengt-interactieve-tv-app-uit-voor-amazon-fire-tv.html

Die voor Apple TV is beloofd. Maar omdat ie aan het eind van de rij zit (Android-TV/Google-TV - Tizen - WebOS en dan pas Apple TV vrees ik dat dat niet voor 2027 gaat worden.

Maar… meestal zit je Apple TV kastje aan een tv die wél geschikt is voor de app.