Skip to main content

Ik heb sinds kort een nieuw modem KPN box 12. Als ik nu spotify of Netflix wil kijken moet ik heel vaak de internetverbinding herstellen? Wat kan ik hier aan doen voorheen nooit geen last mee gehad. Weet u de oplossing? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Scrapall, we denken hier op het forum graag met je mee!

Niet fijn dat jouw verbinding in Spotify en Netflix niet lekker werkt. Ervaar je dit op één of meerdere apparaten? En ik vermoed dat je jouw internetverbinding draadloos (via wifi) gebruikt, klopt dat?

Wifi Manager
Wifi is draadloos en daardoor heel gevoelig voor andere wifi verbindingen, signalen en storingsbronnen in jouw omgeving. Geen huis en omgeving zijn hetzelfde. Daardoor kan het even zoeken zijn naar de beste oplossing. Ook de instellingen van je modem zijn daarbij belangrijk. Een nieuw modem staat op standaard instellingen. Die werken niet per sé overal goed, ook dit hangt weer af van de signalen in jouw buurt.

Geen zorgen, we helpen je daarmee! We hebben speciaal hiervoor de Wifi Manager gemaakt. De Wifi Manager is een handige servicetool. Hij helpt je om jouw verbinding te controleren en optimaal in te stellen. Er komt ook altijd een oplossing en advies uit. Ik ben benieuwd wat dat bij jou is.