Skip to main content

Zodra ik via de kpn app naar de tv stream via de Chromecast. Zit er zeker 1 minuut vertraging in. Heb dit gemerkt bij bv live voetbal op ESPN . Ik krijg via WhatsApp een minuut vooraf van vrienden of familie al door dat er bv een goal is gescoord. De goal via de stream zie ik in werkelijkheid pas 1 minuut later . De lol is er dan een beetje af zeg maar.  Hoe kan ik er voor zorgen dat de Chromecast geen vertraging heeft  . Heb glasvezel en 200mbit up/download.  Daarnaast een WiFi versterker van Deco T link. Moet ik de versterker aanpassen in de instellingen of de Google Home app om de Chromecast aan te passen 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Tino Gloudemans dit "probleem " wordt vaker gemeld. Hier vind je wat meer informatie.  


Hoi @Tino Gloudemans, ik zie dat @Joep1965 je al de juiste weg gewezen heeft.

@Tino Gloudemans dit "probleem " wordt vaker gemeld. Hier vind je wat meer informatie.  

Het is inderdaad een bekend fenomeen, dat onder andere met de manier waarop je tv kijkt en de techniek daarachter te maken heeft. Er is weinig aan te doen, helaas. Hopelijk verheldert het in ieder geval voor je waar het van komt.