Skip to main content

we hebben het viaplay pakket geactiveerd

ben na aanmelden op de tv zender van kpn f1 gaan kijken 

nu kan ik op de viaplay app niets zien omdat ik daar had moeten registreren met een code 

deze code is slechts 8 uur geldig en ik kwam daar dus te laat achter waardoor we nu dus alleen f1 op tv kunnen kijken en geen flms series of sport via de app.

 

hoe kan ik deze nu activeren. 

Hoi @awsmits en welkom op het forum! Als je inlogt op je MijnKPN account via de Viaplay activatie pagina, lukt het dan om het opnieuw te activeren, of de activatiecode aan te vragen? Zo niet, maak dan opnieuw een account aan als je nog geen account aan hebt gemaakt. Hier vind je hoe je dit doet. Voor de handigheid hier de uitleg:

Aanmelden bij Viaplay
 

Om Viaplay te gebruiken, moet je je eerst aanmelden bij je account. Als je nog geen account hebt, kun je er een aanmaken op onze website. Gebruik bij het aanmelden het e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt geselecteerd bij het aanmaken van de account. Op een smart-tv, Apple TV en gameconsole kun je je in plaats daarvan met een code aanmelden. Als je gebruikmaakt van de activeringscode, hoef je de accountgegevens niet op te geven en kun je je eenvoudig aanmelden met een ander apparaat.

Lukt het zo wel?