Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem met mijn LG uit 2022. Viaplay wijst idd naar provider en KPN wijst naar Viaplay. Ik betaal nu al maanden voor iets waar ik niets aan heb. Kan wel opzeggen, maar straks begint de F1 weer en daar heb ik het abb vooral voor. In de tussentijd wil ik graag films en series kijken maar dan krijg ik de 2013 foutcode. Ondertussen al uren bij beiden in de wacht gehangen, maar een oplossing is er nog steeds niet. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @JohanPope, welkom bij ons op het forum. Een foutmelding krijgen is natuurlijk vervelend! Wij hebben zelf geen Viaplay app, daardoor zijn onze mogelijkheden daarmee heel erg beperkt. Viaplay zelf kan je daar dan meer over vertellen: Viaplay helppagina's.

Ik weet niet wat die foutcode 2013 betekent, als ik op de Viaplay website zoek kom ik die ook niet tegen. Konden zij je ook vertellen wat die foutmelding betekende?

Wat je ook kunt proberen is een andere app proberen, bijvoorbeeld op je telefoon of tablet. Krijg je daar ook een foutmelding, of is het alleen op de tv?

 

Voor meer informatie over wat wij met Viaplay kunnen doen kan je in dit artikel kijken:

Â