Skip to main content

heb in de ochtend van 6-8-2022 ziggo sport geruild voor viaplay, in de middag KPN gebeld om ook het abonnement van viaplay op te zeggen, als ik had geweten wat voor handelingen je moet verrichten om een beetje voetbal te kunnen kijken, had ik dit nooit gedaan, kan dus niet direct opzeggen zit er een maand aan vast, toppertje dit, betaal wel, maar kan niet kijken, fantastisch

@wmnhf Hoezo kunt u niet kijken ? Die 1e maand toch wel? 

 


Viaplay is ook een dienst die je via kpn kunt afnemen. Enige wat kpn verzorgt zijn de betalingen via je factuur. 

Viaplay zelf is een losse streamingsdienst. Te bekijken via apps op tv of via een streamingbox/stick/device. Of te casten via een chromecast vanaf je mobiel naar je tv. Enkel zijn de Kwali's en de live uitzendingen van de F1 via het tijdelijke kanaal via kpn beschikbaar.

Bij de veelgestelde vragen kun je lezen dat je het abonnement na 1 maand weer kunt beëindigen.

 

Vrij eenvoudig lijkt me,... 


heb in de ochtend van 6-8-2022 ziggo sport geruild voor viaplay, in de middag KPN gebeld om ook het abonnement van viaplay op te zeggen, als ik had geweten wat voor handelingen je moet verrichten om een beetje voetbal te kunnen kijken, had ik dit nooit gedaan, kan dus niet direct opzeggen zit er een maand aan vast, toppertje dit, betaal wel, maar kan niet kijken, fantastisch

 

Wat bedoel je precies met handelingen?

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

Dat staat ook overal zo vermeld.

Op een recente tv kan je ViaPlay meestal via de app van de tv kijken.

(er is geen app op de KPN tv decoder).

Of via een Chromecast, mobiel, tabelt, PC (desktop of Laptop), etc.

Zie ook hier. 

Dus kijken kan je zo wie zo. 

 

Maand opzegtermijn staat ook duidelijk vermeld.

Dat is ook als je het rechtstreeks via ViaPlay had gedaan. 


Voor een extra pakket dat je aanzet zoals Viapplay of Ziggo Sport geldt een opzegtermijn van 1 maand. Na de eerste maand is het op elk gewenst moment op te zeggen. 

Viaplay is op de volgende manieren te bekijken:
 

 

Viaplay zelf is een losse streamingsdienst. Te bekijken via apps op tv of via een streamingbox/stick/device. Of te casten via een chromecast vanaf je mobiel naar je tv. Enkel zijn de Kwali's en de live uitzendingen van de F1 via het tijdelijke kanaal via kpn beschikbaar.

 

Â