Skip to main content

Mijn viaplay abonnement loopt tm 22 september 2022. Nu al uitgeschakeld?

 

Klantenservice is volkomen k.. 

 


Hallo @Grobal vandaag kon iedere Nederlander gewoon via NPO1 kijken.

 


@JanD maar dat is toch niet het antwoord op de vraag? Zondag is er weer een race en die kan je niet zien bij NPO1.


Hoi @Grobal, ik lees dat jouw Viaplay eerder gestopt is dan je verwachtte. 

Extra opties zoals Viaplay zetten we niet automatisch stop zonder dat je dat zelf aangeeft. Had je al een opzegging van Viaplay aangevraagd? Zo ja, wat staat er in de bevestiging? Je kunt in MijnKPN jouw abonnement en extra opties bekijken en aanpassen. Ben je er intussen uit gekomen?


Klantenservice is volkomen k.. 

 

 

Let op je taal, ook al laat je gelukkig een stukje weg.

Dit is een forum, waar klanten van KPN elkaar helpen. 😉

 

Had je het abonnement via ViaPlay of via KPN?

En hoe heb je het opgezegd? 

Heb je daar ook een mail van ontvangen?

 

Neem gratis contact op met 0800-0402 en zij kunnen het voor je regelen. 😉


Viaplay opgezegd via mijn kpn, geen bevestiging. Volgens laatste betaalde factuur is er betaald tm 22 september.

 


@Grobal

Het gaat erom op welke datum je hebt opgezegd. Dat je hebt betaald t/m 22 september 2022 zegt niets. 

De opzegging wordt per direct verwerkt. Je gaat dan via je volgende factuur nog een stukje restitutie abonnementsgeld krijgen.  


ViaPlay opgezegd via mijn KPN, geen bevestiging. Volgens laatste betaalde factuur is er betaald t/m 22 september.

 

 

Dat bedrag, wat je nog tegoed hebt, krijg je inderdaad gewoon terug op de volgende factuur. 

Heb ik in het verleden o.a. bij opzeggen Ziggo Sport ook gehad. 

Dat doet KPN altijd heel erg netjes. 😉


Viaplay opgezegd via mijn kpn, geen bevestiging. Volgens laatste betaalde factuur is er betaald tm 22 september.

 

Blijkbaar heb je gedacht dat het bij opzeggen zou doorlopen tot 22 september. Maar dat is niet zo. Elk van dit soort aanvullende TV pakketten van KPN kan je per dag opzeggen (als de eerste maand is verlopen) en dat heb je dus ook gedaan.

Dat je dan hebt betaald tot en met 22 september maakt niet uit, dat geld krijg je dan terug bij een volgende factuur.

Eigenlijk dus heel klantvriendelijk want je zit er dus niet aan vast tot het einde van je betaalde periode. Maar wellicht niet duidelijk genoeg gecommuniceerd tijdens het opzegproces? Dat kan ik zo niet beoordelen want ik heb dat zelf nog nooit gedaan.