Skip to main content
Beantwoord

Viaplay werkt niet meer via KPN

• May 25, 2025
  • 7 reacties
  • 155 keer bekeken

Heb al paar jaar viaplay via kpn.   Wil zojuist f1 kijken,   geen viaplay meer op tv.   Weet iemand hoe dit kan?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Angelroos, die zender wordt al een tijd niet meer gebruikt op die manier inderdaad. Tegenwoordig heeft Viaplay 3 opties:

• Viaplay, streamingdienst waar alle races live zijn
  • Viaplay TV, zender 51, waar samenvattingen worden uitgezonden
  • Viaplay TV+, zender 230, betaalde zender waar races live worden uitgezonden

Hopelijk is het via een van die opties alsnog gelukt om Monaco te kijken afgelopen weekend!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• May 25, 2025

Bedoel je de app of het TV kanaal deze laatste is veranderd, via het inbegrepen kanaal nr51 zijn enkel samenvattingen te zien.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Tv.  Was toch kanaal 230

• May 25, 2025

Tv.  Was toch kanaal 230

Dat is nu het betaalde Viaplay TV+ kanaal, wat je bedoeld was een tijdelijk kanaal dat was beschikbaar voor klanten met een abonnement op de streamdienst.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Tijdelijk? Oh. Ik heb gewoon een abonnement via kpn.  Moet ik nu alles via de app van viaplay doen dan 

• May 25, 2025

Tijdelijk? Oh. Ik heb gewoon een abonnement via kpn.  Moet ik nu alles via de app van viaplay doen dan 

Dat abonnement betreft inderdaad de app( lees streamdienst) , niet het TV kanaal je moet het nu inderdaad via de app doen.

Terzijde dat tijdelijke tv kanaal was 225. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Dankjewel voor je antwoorden

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Angelroos, die zender wordt al een tijd niet meer gebruikt op die manier inderdaad. Tegenwoordig heeft Viaplay 3 opties:

• Viaplay, streamingdienst waar alle races live zijn
  • Viaplay TV, zender 51, waar samenvattingen worden uitgezonden
  • Viaplay TV+, zender 230, betaalde zender waar races live worden uitgezonden

Hopelijk is het via een van die opties alsnog gelukt om Monaco te kijken afgelopen weekend!