Skip to main content

Op de LG televisie versie 2022 werkt de Viaplay app niet. Films en series kijken gaat niet. Geeft een foutmelding 2013 aan. Viaplay zelf geeft aan dat er meerdere meldingen van zijn gemaakt voor dit type televisie.

Op onze LG OLED tv en de LG LED tv slaapkamer werkt het perfect.

 

Welke LG tv heb je? 

 

En KPN kan hier helaas niets aan doen.

KPN is alleen maar een tussenpersoon voor de facturatie. 😉

 

Je moet dus, helaas, bij ViaPlay zijn.


Viaplay zegt dat het een bekend probleem is voor de LG serie 2022. Ze zeggen dat ze er mee bezig zijn maar nog steeds zonder resultaat.

KPN zorgt inderdaad voor facturatie. Viaplay zegt daarentegen als het gaat om financiële compensatie dat je dan weer KPN moet zijn. Die moet ik nog benaderen en anders gewoon het abonnement opzeggen. Het is duur genoeg 


@Bas C 

Ik heb geen problemen op onze LG tv.

En een kennis van mij heeft ook een LG tv en ook geen problemen.

 

Ik ben nog steeds benieuwd welke LG tv u heeft.

 

Vul ook je profiel gegevens (als u dat nog niet hebt gedaan) van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het ook voor u nakijken en erop terug komen.

I.v.m. drukte kan dit enkele dagen duren.

 

Maar ik denk dat ook hij of zij graag wilt weten welke LG tv u heeft. 


Hi @Bas C! Vervelend dat het Viaplay kijken niet meer lukt op de LG televisie. Waarom Viaplay zegt dat je voor compensatie bij ons moet zijn snap ik alleen niet helemaal. Als je helemaal geen toegang tot je acount hebt door een fout van ons zou dat logisch zijn. Maar in dit geval kan je de account zelf gewoon gebruiken. Alleen werkt deze dus (tijdelijk) niet op 1 specifiek apparaat. 

Verder geeft Viaplay gelukkig aan op de hoogte te zijn. Dat betekent dat het wordt opgelost. 🙂


Mijn televisie is een LG 50QNED816QA(2022), gekocht bij de Mediamarkt op 18 november.

Inmiddels kontakt gehad met klantenservice van KPN. Zij vonden het vervelend en hebben een eenmalige korting aangeboden van 50 euro of mijn bestaand kontrakt voor een jaar te verlengen waarbij we de eerste drie maanden 10 euro krijgen , daarna 3 maanden 5 euro korting en bovendien 6 maanden gratis Viaplay. Je wordt dus eigenlijk een nieuwe klant. Het laatste heb ik geaccepteert.

Het blijkt dat bij KPN toch iets te regelen valt ondanks dat het een probleem is van Viaplay


Wel bijzonder... op zo'n manier kan iedereen wel bellen naar KPN met dit probleem en korting krijgen. De KPN medewerker kan toch niet zien of de klant echt een LG tv heeft. 


Vandaag bericht gekregen van Viaplay. Er is een update gemaakt. Opnieuw geladen en probleem is opgelost.