Skip to main content
Beantwoord

Videoland app stoort constant op de vip2952 ontvanger

• September 28, 2025
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Onze videoland app op de mediabox loopt constant vast en hapert enorm. Alles resetten heeft geen zin. Hoe kan dit en is hier iets aan te doen?

Beste antwoord door PeterG

De HD ontvangers HMB2260 en VIP2952 zijn nog uit een tijd dat apps er nog niet waren. Daar zijn wat kunstgrepen toegepast maar echt top is het nooit geworden. 

Toen ik nog de Arris VIP2952 had gebruikte ik die alleen voor televisie kijken. Apps deed ik via m'n smart-tv uit 2019. Je koopt tenslotte niet voor niks een smart televisie, hè. 

Nu heb ik de TV+ ontvanger van kpn. Dat is de Sagemcom DIW7022, een échte mediaspeler. Werkt uitstekend, al ben ik de apps deels op mijn Samsung blijven gebruiken. 

Binnen je huidige abonnement zou je naar de Arris VIP5202 kunnen. Die heeft een snellere processor en werkt beter met apps. Al blijven veel apps uitgeklede versies van de apps in smart-tv's en mediaspelers. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 28, 2025

Vervelend. Welke ontvanger heb je, zie voorkant. 

Heb je een smart-tv van 2017 of jonger best die gebruiken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 28, 2025

Een Arris vip2952 v2. Smart tv is van na 2017

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 28, 2025

De HD ontvangers HMB2260 en VIP2952 zijn nog uit een tijd dat apps er nog niet waren. Daar zijn wat kunstgrepen toegepast maar echt top is het nooit geworden. 

Toen ik nog de Arris VIP2952 had gebruikte ik die alleen voor televisie kijken. Apps deed ik via m'n smart-tv uit 2019. Je koopt tenslotte niet voor niks een smart televisie, hè. 

Nu heb ik de TV+ ontvanger van kpn. Dat is de Sagemcom DIW7022, een échte mediaspeler. Werkt uitstekend, al ben ik de apps deels op mijn Samsung blijven gebruiken. 

Binnen je huidige abonnement zou je naar de Arris VIP5202 kunnen. Die heeft een snellere processor en werkt beter met apps. Al blijven veel apps uitgeklede versies van de apps in smart-tv's en mediaspelers. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • September 28, 2025

Beste ​@Bianca_Wezep werkt de Videloand app op je smart tv wèl goed?