Skip to main content

Hallo 

Wij hebben het zelfsde probleem, beeld blijft hangen en gaat ook niet meer verder, soms kun je een stuk kijknen dan hangt die om de paar seconden vast. Dit hebben we alleen onder en boven en tablat niet, dus waarschijnlijk even onder resetten

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@JohnenChan 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze met de Experiabox (KPN modem router) verbonden?

Een DVS (draadloze verbindingsset via 230 volt netwerk) kan dit probleem geven. 


Hoi @JohnenChan, welkom op ons forum! We hebben deze feedback ook doorgegeven bij de ontwikkelaars.
Los daarvan kan het vaak helpen regelmatig je apparatuur te resetten,herstarten en kabels te controleren zoals Joop hierboven ook al noemt.

Admin: update

Hi allen, ik heb een update voor jullie:

Videoland heeft onlangs een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de tv-ontvanger. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.

 

Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

 


Sinds ik de nieuwe videoland app heb moeten downloaden blijft het beeld continue vast hangen. Na een uur en minimaal 5 keer router herstarten ben ik aan het overwegen om Videoland uit mijn abonnement te gaan doen.

Alleen op mijn gsm heb ik dit probleem niet.

Op de tv kijken is frustrerend.