Skip to main content
Vraag

Videoland loopt regelmatig vast

• December 17, 2025
  • 2 reacties
  • 10 keer bekeken

kennip
Nieuwkomer

Tijdens het kijken van een programma via Videoland (het laatst bij "het perfecte plaatje”) loopt deze vast (stopt). Indien ik de tv ontvanger uitzet en even later weer aanzet en videoland opnieuw start gaar hij wel, iets voor het moment dat hij vastliep, weer verder. Dit gebeurt ook regelmatig bij programma's kijken op NPO-Plus. Waar ligt dit aan en is het te verhelpen?

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 17, 2025

Hoe kijk je Videoland?

1. Smart tv
  2. KPN tv ontvanger.  (zo ja welke heb je)
  3. TV streamer. bijvoorbeeld Chromecast.
  4. etc.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@kennip en welkom bij de KPN Community! 

Ik ben ook erg benieuwd hoe je naar Videoland kijkt. Mocht het via de KPN TV-ontvanger zijn, dan neem ik voor het gemak even aan dat je een TV+ Box hebt. 
Zo ja, zou je deze dan eens een reset willen geven? Voor het gemak: 

Ga naar Instellingen.

Kies voor Apparaat (open algemene instellingen)ApparaatvoorkeurenOver en dan Terugzetten op Fabrieksinstellingen.

Hierna zal de box opnieuw opstarten en zullen alle persoonlijke instellingen gewist worden. Je kunt de installatieprocedure opnieuw doorlopen.

Let wel, je moet dan opnieuw inloggen. 

Mocht dit het niet oplossen, probeer dan ook de stappen voor het oplossen van beeldproblemen. Wellicht zit de oplossing daar tussen! 

Mocht ook dat niet helpen, dan hoor ik graag op welke manier je precies Videoland kijkt en wat je allemaal al geprobeerd hebt. Dan denk ik verder mee. 🙂