Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is Grey's Anatomy weer te zien?

• 5 januari 2022
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Meestal is het vanaf begin januari weer te bekijken... Wanneer komt het weer terug? Er is de laatste tijd weinig over te vinden ... 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Machiel

@Veldhuizen12 @PeterG Helaas is er geen licentie meer voor Grey’s Anatomy sinds dit jaar, net als andere series van Disney ABC. Series van Disney ABC zoals Grey’s Anatomy zijn momenteel nog te zien met diensten zoals Videoland of Disney+.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 5 januari 2022

Wanneer komt het weer terug, meestal is het vanaf de 4e, maar kan hem nu nog niet vinden

PeterG
Superuser
  • 64779 reacties
  • 5 januari 2022

Ik zie dat videoland 'm inmiddels weer heeft. Seizoen 1 tot en met 16. Nu nog on demand in pluspakket inderdaad. 

• 0 reacties
  • 5 januari 2022

Hallo @Veldhuizen12 , gisteren, 4-1-2022 was de eerste aflevering te zien op NET5 volgens de radiobode.

CC: @PeterG 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 5 januari 2022

Ik ben pas bij seizoen 9.. dus wil graag eerst verder terug kijken.. 

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Veldhuizen12 schreef:

Ik ben pas bij seizoen 9.. dus wil graag eerst verder terug kijken.. 

Dan zou je een abonnement moeten nemen op Videoland @Veldhuizen12

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 5 januari 2022

Ik heb kpn on demand en het plus pakket. 

Hij is hier ook ieder jaar tot nu toe te vinden... 

• KPN TV
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2022

@Veldhuizen12 @PeterG Helaas is er geen licentie meer voor Grey’s Anatomy sinds dit jaar, net als andere series van Disney ABC. Series van Disney ABC zoals Grey’s Anatomy zijn momenteel nog te zien met diensten zoals Videoland of Disney+.