Skip to main content
Antwoord

Wanneer komt er een TV app van KPN voor Apple TV?

• November 22, 2025
  • 8 reacties
  • 131 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wanneer kom KPN met de tv app voor Appletv. Dat zo’n bedrijf met zoveel technologie niet in staat is om zo’n app te doen ontwikkelen. Overal tv schrijft KPN met de tv app maar dan moet je niet een Appletv hebben dan heb je toch dikke pech. KPN kom op en zorg dat die Tv-App voor Appletv er komt er worden veel mensen buitengesloten. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@To-pper, dankjewel voor het signaal. De wens voor een TV+ app voor Apple TV wordt vaker geuit inderdaad, en is bij ons bekend. 

De app is nu niet beschikbaar voor Apple TV. Hij staat wél op de roadmap van het TV+ Apps team, maar er is nog geen nieuwe informatie die we kunnen delen. Zo gauw daar nieuws over is, zullen we dat zeker hier in onze Community delen als officiële update. Voor nu is de TV+ app beschikbaar voor mobiele apparaten, en als app voor Android Smart TV's. 

8 reacties

• November 22, 2025

Daar is KPN wel toe in staat. Maar KPN heeft tot nog toe de keuze gemaakt om dat niet te doen. 

Een KPN medewerker hier op het forum heeft toegezegd dat die er ooit komt. Maar wanneer is niet bekend. Het kan volgende week zijn. Het kan ook nog 3 jaar duren.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 22, 2025

Hallo Marlon 92,

je snapt het niet he van zo’n bedrijf om zoveel mensen te duperen. Waar  leggen ze hun prioriteit  als hier al jaren om gevraagd wordt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 22, 2025

Tja. Zolang kpn de smart-tv app inzet als "kijken zonder kastje" staat het aan het eind van de rij. Er is geen televisie toestel met Apple tvOS. 

Apple TV bezitters zullen dus vaak wél een geschikte televisie hebben, lijkt mij.

• November 22, 2025

je snapt het niet he van zo’n bedrijf om zoveel mensen te duperen.

Dat valt wel mee. Zoveel mensen zijn er niet die een appel tv hebben.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 22, 2025

Ik heb geen Apple TV. En zal er ook nooit een aanschaffen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@To-pper, dankjewel voor het signaal. De wens voor een TV+ app voor Apple TV wordt vaker geuit inderdaad, en is bij ons bekend. 

De app is nu niet beschikbaar voor Apple TV. Hij staat wél op de roadmap van het TV+ Apps team, maar er is nog geen nieuwe informatie die we kunnen delen. Zo gauw daar nieuws over is, zullen we dat zeker hier in onze Community delen als officiële update. Voor nu is de TV+ app beschikbaar voor mobiele apparaten, en als app voor Android Smart TV's. 

Bart Heideman
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Bizar dat ze nog steeds geen Apple TV app hebben. Werd mij al 2 jaar geleden beloofd. Zo lang die app er niet is geen KPN voor mij.

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 27, 2025

je snapt het niet he van zo’n bedrijf om zoveel mensen te duperen.

Dat valt wel mee. Zoveel mensen zijn er niet die een appel tv hebben.

Maar blijkbaar is dat voor de allerkleinste lokale providers, de grootste concurrent en alle providers daartussen, géén reden om een app voor de Apple TV te hebben en te onderhouden. Feit is en blijft dus dat kpn op achterstand staat of om het wat positiever te benoemen, bepaald niet voorop loopt.

Bizar dat ze nog steeds geen Apple TV app hebben. Werd mij al 2 jaar geleden beloofd. Zo lang die app er niet is geen KPN voor mij.

Zelfde hier. Dat de app voor de Apple TV (ergens achteraan ?) op de ‘roadmap’ staat zegt, zolang voor de lezer niet duidelijk is, welke route in een bepaalde tijdsspanne wordt afgelegd en wanneer er beslismomenten zijn, eigenlijk niets meer dan het aloude ‘er is nog niets over bekend’.