Skip to main content
Antwoord

Youtube app loopt vast bij het inloggen

• October 19, 2025
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Inloggen op YouTube eindigt met het start scherm en de tekst "je profiel wordt aangemaakt".

Dit speelt sinds een kleine maand. Heel vervelend. Ik moet via instellingen naar de apps en dan YouTube gedwongen stoppen. Daarna lukt het voor die keer weer 

Ik heb gekeken of er updates zijn, maar die lijken er telkens niet te zijn. Wat is er onlangs aangepast?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Daan_Banaan, welkom op onze community! Dat is niet handig, welke ontvanger gebruik je? Het kan helpen m even terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar soms wil een herstart ook al een eind helpen.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@Daan_Banaan, welkom op onze community! Dat is niet handig, welke ontvanger gebruik je? Het kan helpen m even terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar soms wil een herstart ook al een eind helpen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Hoi Thomas, dank voor je berichtje. 

We hebben een heel klein kastje van Sagemcom en pas sinds 2024. Dus zal wel nieuw zijn. 

YouTube loopt nog altijd geregeld vast bij het kiezen van een profiel (een van de kinderen of ik) en bij Netflix is geregeld geen geluid tot we herstarten.

Ik vind dit echt wel heel vervelend geworden. Dus staat nog los van het probleem dat eenmaal per twee/drie weken het beeld geregeld een seconde uitgaat.

En er is telkens geen update van de Android versie of de KPN software. Wordt deze nog wel wacht?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Op onze product updates pagina kun je alles vinden over de laatste updates, hier komen regelmatig updates voor.

De laatste softwareupdate is deze:

De laatste firmwareupdate is deze:

Â