Skip to main content
Vraag

Zeer trage videoland met Arris box

• September 23, 2026
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Videoland starten duurt ongeveer 2 minuten en reageert erna zeer traag. Ik heb een Arris box en als ik die uitzet en daarna weer aan, dan gaat het sneller. Maar het is te gek dat ik elke keer de bix

moet resetten als ik naar Videoland wil kijken. Volgens mij moet er toch een recentere box zijn

Ā 

grt Hans

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 23, 2026

Hallo ​@HanskruĀ ,

Jazeker, de KPN TV+-ontvanger is moderner. Je kunt via MijnKPN jouw ontvanger omwisselen. Realiseer je wel dat de overstap definitief is, je kunt niet meer terug.Ā 

Ā 

Je kunt ook (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en Ā ook op KPN TV+.Ā 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middelsĀ een belafspraak.Ā 

Het kan ookĀ via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk adviesā€.:Ā 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.Ā 

Voor de volledigheid: Hier vindĀ je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:Ā 

Ā 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vindĀ je in dit overzicht:

Ā 

Ā 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 23, 2026

Overstappen naar een nieuwste propositie? Volgens mijn weten wil KPN dit niet graag doen. Weet je zeker dat dit kan? Welke afdeling kan dit doen dan? Ik hoor het graag.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 23, 2026

Overstappen naar een nieuwste propositie? Volgens mijn weten wil KPN dit niet graag doen. Weet je zeker dat dit kan? Welke afdeling kan dit doen dan? Ik hoor het graag.

Indien (bijna) contractvrij, dat is de voorwaarde. Maar ik heb al ruim 100 klanten hiermee geholpen. De link in mijn eerste reactie volgen en het is zo gepiept.Ā Ā Telefonisch kan het eventueel ook, noem dan de term ā€œvernieuwenā€Ā