Skip to main content
Sticky

Word lid van het KPN TV+ Testpanel Avalon!

• April 30, 2026
  • 85 reacties
  • 2118 keer bekeken
Toon eerste bericht

85 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Zojuist hebben wij mails verzonden om de geselecteerde testers te verwelkomen. Degenen die niet geselecteerd zijn staan op de reservelijst. Die krijgen later vandaag hier mail over. 

Voor TV+ Box betekent dit dat de aanmelding in principe gesloten is. Je mag het formulier nog invullen, maar dan kom je op de wachtlijst terecht.

Voor Soundbox zoeken we nog wel deelnemers, dus heb je een Soundbox en lijkt het je wat? Meld je aan!

Heb je je aangemeld met een TV+ Box, maar heb je óók een Soundbox en zou je daarmee wel willen testen ipv met je TV+ Box? Vul het formulier opnieuw in, maar dan met je Soundbox serienummer.

• Deelnemer
  • May 7, 2026

Kreeg zojuist een afwijzing voor deelname aan deze test. Dit wegens ontbrekende of niet juiste aanmeld gegevens. Als ik mij opnieuw zou aanmelden kom ik op de reservelijst omdat er genoeg aanmeldingen zijn. Maar hier op het forum lees ik dat er nog wel mensen worden gevraagd zich aan te melden als ze in het bezit zijn van de KPN tv+ Soundbox. Ik ben dus in het bezit van de Soundbox en heb mij zojuist weer aangemeld. Hopelijk dat de gegevens nu wel juist zijn en ik nog wel mee kan gaan testen.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • May 8, 2026

Zojuist hebben wij mails verzonden om de geselecteerde testers te verwelkomen. Degenen die niet geselecteerd zijn staan op de reservelijst. Die krijgen later vandaag hier mail over. 

Voor TV+ Box betekent dit dat de aanmelding in principe gesloten is. Je mag het formulier nog invullen, maar dan kom je op de wachtlijst terecht.

Voor Soundbox zoeken we nog wel deelnemers, dus heb je een Soundbox en lijkt het je wat? Meld je aan!

Heb je je aangemeld met een TV+ Box, maar heb je óók een Soundbox en zou je daarmee wel willen testen ipv met je TV+ Box? Vul het formulier opnieuw in, maar dan met je Soundbox serienummer.

Ik heb toch maar me Soundbox ook gedaan.
kreeg een afwijzing :P

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Kreeg zojuist een afwijzing voor deelname aan deze test. Dit wegens ontbrekende of niet juiste aanmeld gegevens. Als ik mij opnieuw zou aanmelden kom ik op de reservelijst omdat er genoeg aanmeldingen zijn. Maar hier op het forum lees ik dat er nog wel mensen worden gevraagd zich aan te melden als ze in het bezit zijn van de KPN tv+ Soundbox. Ik ben dus in het bezit van de Soundbox en heb mij zojuist weer aangemeld. Hopelijk dat de gegevens nu wel juist zijn en ik nog wel mee kan gaan testen.

Nu klopte het inderdaad wel, ​@JacoV, je hebt mail van ons 😄

Ik heb toch maar me Soundbox ook gedaan.
kreeg een afwijzing :P

Heel goed 😁 nu zit je er wel in.

Zet nu overstap naar Youfone mobiel en internet ingang. 

Jammer dat te horen, maar bedankt dat je dit aangeeft, Wil_I_am, dat waarderen we. Dan zal ik je aanmelding in z'n geheel verwijderen. En ook tevens verwijdering uit het Modem & Wifi testpanel in gang zetten.

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • May 8, 2026

Ik zie dat de uitnodigingen verstuurd zijn, was er nog niet aan toe gekomen om over te stappen.

Heb nu nog xs4all, tegen de tijd dat het geregeld is ben ik toch te laat denk ik.

Hier bedoel ik de soundbox mee, en dan moet ik ook nog uitgenodigd worden.

Jasper van KPN
Moderator

Voor de Soundbox hebben we nog plek ​@satshow, dus als je overgestapt bent zal je je alsnog aan kunnen melden 👌

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • May 11, 2026

Voor de Soundbox hebben we nog plek ​@satshow, dus als je overgestapt bent zal je je alsnog aan kunnen melden 👌

Ja weet ik dan ook zeker dat ik in het test panel kom. Dat wil ik wel eerst van tevoren weten.

Jasper van KPN
Moderator

Dat komt goed ​@satshow, geen zorgen.

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • May 12, 2026

Ik heb ondertussen contact gehad en een aanbod gekregen voor een soundbox.

Ben alleen vergeten te vragen of ik die ook aan mijn huidige soundbox kan aansluiten als ik wil, heb een Sonos.

Is dat mogelijk?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 12, 2026

Ik heb ondertussen contact gehad en een aanbod gekregen voor een soundbox.

Ben alleen vergeten te vragen of ik die ook aan mijn huidige soundbox kan aansluiten als ik wil, heb een Sonos.

Is dat mogelijk?

Het hele idee van de Soundbox is dat je de luidsprekers van de Soundbox gebruikt, ​@satshow. Aansluiten van Sonos schijnt wel te kunnen, maar dan kan je net zo goed een gewone +Box gebruiken natuurlijk. Op het forum is hier wel meer info over te vinden. Daar kun je ook beter vragen hierover stellen. Want het valt hier een beetje buiten het onderwerp waar het hier over gaat.