Voor mijn thuisnetwerk wil ik graag een 4G back-up hebben voor het geval dat het vaste internet niet werkt. Ik heb echter gemerkt dat deze optie beschikbaar lijkt te zijn voor zakelijke klanten, maar ik zie geen informatie staan voor consumenten. Is dit ook beschikbaar is voor consumenten, en zo ja, waar ik dit kan vinden? Als dit niet mogelijk is, zijn er dan alternatieve methoden die hetzelfde effect hebben?
Beantwoord
4G Back-up voor vast netwerk consument
Beste antwoord door Nick83
Die optie is er niet voor consumenten. Bij consumenten zou het geen probleem moeten zijn dat incidenteel er een storing is waarbij internet er een paar uur uitligt. Er zullen maar weinig consumenten zijn die zin hebben om 10 euro extra per maand te betalen voor 4G backup.
Wat wel kan: uw mobiele telefoon via een usb kabeltje aansluiting op de Experiabox/KPN Box. U heeft dan internet via usb tethering.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.