Skip to main content

Wij proberen een wifiversterker duel band concurrent 2,4 draadloos aan te sluiten, maar dit lukt niet. Ook niet na raadpleging van jullie handleiding. Onderaan apparaat staan wel codes zoals ssid, wpa en web password. Moeten we daar misschien iets mee doen ?

hopelijk kunt u ons verder helpen. Bovenste lampje is continue blauw, lampje was knippert blauw

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoi @Brinkman7 en welkom op het forum! Bij deze versterker hoort het bovenste lampje blauwe te branden. Dat is het power lampje en wanneer deze blauw brandt is de wifi versterker goed aangesloten op het elektriciteitsnet en klaar voor gebruik. Het lampje daaronder moet continu paars of blauw branden wanneer je hem draadloos aansluit. Deze brandt helemaal niet? 

Zo nee, wil je dan de stappen op deze pagina volgen? De bedoeling is dat je de versterker eerst bekabeld aansluit tot hij de draadloze verbinding overneemt. Daarna kun je hem verplaatsen naar de locatie waar je hem wilt hebben. Laat je me weten of het hiermee gelukt is? Zo niet, dan ben ik benieuwd bij welke stap het precies de mist in gaat. Ik hoor je bevindingen graag! 


Beste Sanne,

 

Helaas is het niet gelukt.  De stappen heb ik doorlopen. De Experia Box is overigens van het type V8, zou dat wellicht uitmaken en is er geen goede match tussen de Wifi versterker en de Experia Box V8 ?  Bovenste knopje van de WIFI-versterker brandt continue blauw, het lampje daaronder knippert blauw e is dus niet goed.  Hopelijk heeft u nog tips of trucs ? 


Dat is jammer, maar we geven niet op. :muscle_tone1: De V8 en deze versterker moeten met elkaar overweg kunnen, dus daar zou het hem niet in moeten zitten. Als het tweede lampje blauw knippert heeft de WiFi Versterker verbinding met de Experia Box. Dat is een goed teken, nu nog met de wifi verbinden. Op het moment dat je de WiFi Versterker koppelt aan het modem, neemt de WiFi Versterker de inloggegevens van je modem over. Hoe merk je dat de dit niet werkt, heb je nog steeds geen wifi op de locatie waar je hem neer hebt gezet? 

Je kunt ook nog een reset van de versterker proberen en daarna de stappen om hem met de Experia Box te verbinden weer doorlopen. Wellicht dat dit dan voor de oplossing zorgt. 


Reageer