Wij hebben slechte verbinding in ons huis.. een paar keer gecontroleerd met wifi manager. nu zeggen dat er een monteur moet komen kost mij 50 euro.. Hallo wij betalen genoeg en het is jullie fout dat het niet goed werkt.. niet de onze
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo
Dat jouw wifi thuis niet goed werkt is niet het probleem van de provider. KPN als provider doet er echter alles aan om je te helpen een goede wifiverbinding te krijgen, afhankelijk van de uitslag van de wifimanager kun je een (gratis) monteur aan huis krijgen of zelfs een gratis wifi uitbreidingsset, e.e.a. ter beoordeling door de monteur ter plekke.
Maar inzake wifi kun je er geen rechten aan ontlenen als de wifi bij jou thuis niet goed wil. Dat kan aan de aard van de bebouwing liggen, de wifi-drukte, de kwaliteit van de gebruikte apparatuur etc. etc.
Â
Hoi
Sorry voor mijn late reactie, we hebben het heel druk en daardoor heb ik nu pas de mogelijkheid om te reageren op jouw topic.
Gelukkig heeftÂ
Ben benieuwd wat de uitkomst is van de Wifi Manager! Laat je het weten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.