Skip to main content

Sinds kort heb ik een kpn box 12 en daarop wil ik een beveiligingslamp aansluiten met een app Lutec security. Deze lamp werkt alleen op 2.4 Ghz. Voorheen had ik een Experia box V8, geen centje pijn. Daarom heb ik op de box 12 een extra wifinetwerk aangemaakt en alleen 2.4 Ghz geactiveerd. Maar helaas het lukt niet om verbinding te maken. Heb contact gehad met Klantenservice en de extra wifipunten afgekoppeld en weer aangesloten, maar dat werkte ook niet.

Nu heb ik op het forum gelezen dat er poorten opengezet moeten worden, althans met een V10. Weet niet of dit ook kan of moet met de box 12. Maar hoe dat werkt weet ik niet precies. Wie heeft een oplossing voor dit probleem. Zie een reactie op het forum: U wilt dus uw camera's benaderen? Dan zult U wat poorten moeten open zetten op Uw Box12. Dat zijn poort 80 / 554 en 8000. gewoon in te stellen bij poort forwarding via Acces Control.  Geef Uw camera een vast ip adres.

Hoi en van harte welkom op ons forum @PMBath! 

We helpen je hier graag op weg. Ik lees dat je bezig bent met jouw KPN Box 12 en een beveiligingslamp. Zelf kan ik je wel op weg helpen met de KPN Box 12, minder wat de beveiligingslamp betreft doordat dit geen KPN product is. Wel hebben we verschillende behulpzame gebruikers hier op ons forum, misschien komt er nog iemand langs die je daarover advies kan geven :) 

In onze Kennisbank vind je uitleg over Port Forwarding op de KPN Box 12. Daar lees je hoe je poorten kan openzetten. Wat je daarnaast ook kan proberen, is contact opnemen met de fabrikant van de beveiligingslamp. Ik acht de kans groot dat zij je kunnen vertellen welke instellingen je eventueel moet aanpassen. Ik hoop dat je zo snel bij de oplossing komt!