Skip to main content

Ik heb een Bose Soundbar 900 Maar als ik met wifi verbinding maak met bose soundbar dan krijg ik de melding dat onveilig   en geen verbinding met internet.

Weet  iemand  dat of meegemaakt ?

ligt misschien aan instellingen van kpn modem of bose zelfs?

Ha @Steven1979, jammer om te lezen dat het niet lukt! Je kunt eens proberen om gebruik te maken van Extra Wifi op de Box 12 en daar dan de Bose mee te verbinden. Ik zie ook dat op de website van Bose een aantal tips worden gegeven


Ik heb al 2 nieuwste wifiversterkers gekocht maar lukt nog steeds niet volgens bose moet ik WPA3 bevelinging i.v.p WPA2


Ik vind toch wel bijzonder dat het niet lukt. Ik heb sinds een maand de bose 600 en dat ging probleemloos.  Gebruik je de boseapp?


Het ging alles goed maar na 2 dagen als ik de bose app open dan krijg geen verbinden meer ,geen verbinding 


Wat je dan nog zou kunnen proberen is de instellingen voor WPA2 in het modem aan te passen naar AES i.p.v. TKIP en WPA2 Personal. Onze modems ondersteunen echt nog geen WPA3, dus dat lukt helaas niet. 


Hoi Marcia 

WPA2 kan niet aanpassen bij de modem instellingen

zie alleen WPA2 personal staan

maar op mijn scherm zie ik hele tijd dat onveilig modem rood en bij het verbinden met bose 900 ook onveilig internet melden


Volgens mij zijn er ook bepaalde Apple apparaten die aangeven dat dat onveilig is, maar dit is de best mogelijke beveiliging die je vanuit KPN kunt krijgen. Als je door kunt klikken, zou ik dat gewoon doen 🙂.