Skip to main content

We hebben sinds 2 weken een nieuwe printer. Na de 1e installatie werkte die prima, tot ik na een paar dagen weer wilde printen en hij steeds de offline status aangeeft. Opnieuw geïnstalleerd en ja hij deed 't weer.. Overigens weer maar even want alweer hebben we de offline status die we niet weg krijgen. Via de klantenservice van Canon contact gezocht om 't goed 't installeren maar die kwamen tot de conclusie dat de printer alleen werkt met 2,4ghz..of ik dan even de 5ghz uit wil laten zetten dan is 't opgelost. Maar bij kpn zeggen ze nee dat moet je niet willen.. Nou 't enige wat ik wil is dat die printer doet wat we willen.. Zo langzaam aan al vanalles geprobeerd maar alsnog geen werkende printer.. En met draad is geen optie, want totaal niet handig..

Wie kan me helpen om de printer goed werkend te krijgen voor ik vliegles ga geven? 🙈

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Nans1981 , een printer die op de 5.0-band werkt zal niet eenvoudig te vinden zijn, handiger is misschien een printer met een LAN-aansluiting.

Succes met je zoektocht.

 


Hoi, nee helaas. Maar het probleem is op een andere manier opgelost. Ik heb de printer terug mogen sturen en krijg mijn geld terug, zo kan ik op zoek naar een printer die wel gewoon op het 5ghz netwerk kan zonder dat gedoe.

Bedankt allemaal voor het meedenken

Ah, dat is ook een oplossing uiteraard! Ik ben er niet helemaal zeker van dat er al printers te koop zijn die met 5Ghz werken, maar ook een ander exemplaar/ander merk/type zou wellicht makkelijker verbinden 😊