Skip to main content
Vraag

DVS 1200 aanschaffen via website KPN lukt niet

• 9 januari 2025
  • 15 reacties
  • 222 keer bekeken

Hallo, 

Ik zou graag nog een dvs 1200 willen aanschaffen, maar op de site voor de verkoop kan ik deze niet vinden, wanneer gaan ze weer in de verkoop ?

met vriendelijke groet,

Frans

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 4969 reacties
  • 9 januari 2025

Normaliter stonden ze op apparatuurvoorthuis.kpn.com maar ook daar zijn ze verwijderd. U zou ze dan nog via de klantenservice (0800-0402) of een kpn winkelbkunnen bestellen.

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 9 januari 2025

KPN is naar mijn weten gestopt met de verkoop “draadloze” verbindingssets omdat deze eigenlijk te vaak tot storingen leiden. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 4969 reacties
  • 9 januari 2025
wjb schreef:

KPN is naar mijn weten gestopt met de verkoop “draadloze” verbindingssets omdat deze eigenlijk te vaak tot storingen leiden. 

Dat zou ik fantastisch vinden maar lijkt me niet, standaard hebben wij ze nog op de bus.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10410 reacties
  • 9 januari 2025

Beste ​@Fransje1989 even bij een lokale KPN-winkel halen, die heeft ze in de regel gewoon op voorraad.

Zelf vorige week nog een 3e erbij gekocht via de lokale KPN winkel.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 910 reacties
  • 9 januari 2025

Of op marktplaats of zoiets 

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 9 januari 2025

Persoonlijk zou ik vandaag de dag ook niet meer kiezen voor een "draadloze" verbindingsset.

Ik zou veel eerder gaan voor een Mesh wifi netwerk als er echt geen netwerkkabels getrokken kunnen worden.

• 13744 reacties
  • 22 januari 2025

Och, onlangs zag ik bij een voormalige buurvrouw dat kpn zelf daar een aantal jaren geleden bij de aanleg van glasvezel de WAN-verbinding tussen de NT in de meterkast en de V10 in de woonkamer heeft uitgevoerd met een DVS-paar. 🤔 Werkt ook nog prima. 

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 22 januari 2025
Henk2304 schreef:

Och, onlangs zag ik bij een voormalige buurvrouw dat kpn zelf daar een aantal jaren geleden bij de aanleg van glasvezel de WAN-verbinding tussen de NT in de meterkast en de V10 in de woonkamer heeft uitgevoerd met een DVS-paar. 🤔 Werkt ook nog prima. 

Wow, dat is het laatste wat ik zou adviseren.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18173 reacties
  • 22 januari 2025

In de superuser groep heb ik van KPN gehoord, dat de voorraad van de DVS bijna op is.
KPN stopt daarom per 1 februari 2025 met de verkoop.
Ze staan om dezelfde reden ook al niet meer in apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/ .

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 4969 reacties
  • 22 januari 2025
RBxx schreef:

In de superuser groep heb ik van KPN gehoord, dat de voorraad van de DVS bijna op is.
Ze staan om dezelfde reden ook al niet meer in apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/ .

Dit nieuws had mij inderdaad ook bereikt maar was vergeten het hier te delen. Ik hoop dat wij als monteur dan eindelijk onze voorraad terug mogen sturen. Die dingen liggen al jaren stof te happen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18173 reacties
  • 22 januari 2025

Ik hoorde ook nog iets over “kleine voorraad voor garantie gevallen beschikbaar”.
Daar kunnen die van jou ook wel naar toe, lijkt mij 😉.

Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 172 reacties
  • 22 januari 2025
kevster schreef:

Of op marktplaats of zoiets 

In de lokale kringloop hier zie ik ze ook regelmatig liggen.
Af en toe neem ik er weer eens wat mee als de (lage) prijs weer te aantrekkelijk is. 🙂
Het blijven handige adapters en je kan ze combineren met andere homeplug/powerline/AP adapters.
Wel natuurlijk goed configureren/updaten.

• 5818 reacties
  • 22 januari 2025
Doman schreef:

Af en toe neem ik er weer eens wat mee als de (lage) prijs weer te aantrekkelijk is. 🙂

Doe ik ook wel eens. Al een paar keer een leuke monitor voor 5 euro of € 7,50 meegenomen. 

• 13744 reacties
  • 23 januari 2025
wjb schreef:
Henk2304 schreef:

Wow, dat is het laatste wat ik zou adviseren.

Ja, dat zou ik ook niet doen. Maar een monteur van kpn heeft 't aangelegd en 't werkt, al jaren, naar volle tevredenheid. 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1310 reacties
  • 24 januari 2025
Ik_Combineer schreef:
RBxx schreef:

Dit nieuws had mij inderdaad ook bereikt maar was vergeten het hier te delen. Ik hoop dat wij als monteur dan eindelijk onze voorraad terug mogen sturen. Die dingen liggen al jaren stof te happen.

Haha