Skip to main content

Ik beheer een website van mijn bridgeclub met FileZilla.

Na de corona kan ik niet meer inloggen

Hoe is eea te herstellen ?

Hallo,

Uw omschrijving is erg summier om te kunnen helpen.

Bedoelt u dat u filezilla gebruikt om bestanden op een webserver te plaatsen via ftp?

En wat bedoelt u met na corona? Corona is er nog steeds en beperkt ons leven fysiek maar niet online.

Dus ik zie niet in waarom corona zo lijden tot een probleem om uw website te beheren.

 


De website is voor de bridgeclub. Tijdens corona waren geen uitslagen, standen, etc. te publiceren. Ik heb er zeker 1,5 jaar niet naar gekeken. De website is te lezen op www. bridgeclub-drevenbuurt.nl

Maar de server is niet meer te bereiken op de door mij geëigender manier met FileZilla.

host:  home.kpn.nl  pass: ************  poort 21

Bovenstaande stond nog in de snelverbindingsbalk maar werkte niet meer.

vr. Gr.

 


-knip, was niet relevant-

Edit:
Oh handig, je gebruikt URL-cloaking om via (nostalgische!!!!) framesets de site bij KPN aan te roepen. Dat heb ik eerlijk gezegd al een paar jaar niet meer gezien. En ik raad het ook af om deze reden.

De site is gehost bij isp-cronon. Kan je de site niet daar hosten? Met welke reden staat deze bij de homepages van de KPN? Niet dat KPN slecht is, maar de constructie met frames is iets wat je niet moet gebruiken. Gebruik liever de hosting waar je site ook gehost wordt.

Enne… Misschien is het ook eens tijd voor een nieuw jasje. Denk je ook niet?


Bij mij werkt het nog gewoon in Filezilla. Wat ik mis is de vermelding van de username  in de snelverbindingsbalk. Is deze weggelaten om privacyredenen of daadwerkelijk niet ingevuld? In ieder geval bij mij is het de MijnKPN login naam.

 

Succes!