Hoi, mijn eigen modem ingesteld als accesspoint en bedraad aan de experia v10a gehangen. In de website zie ik mijn eigen clients wel, maar niet in de KPN Thuis app.
Kan dat aangepast worden ?
Hoi, mijn eigen modem ingesteld als accesspoint en bedraad aan de experia v10a gehangen. In de website zie ik mijn eigen clients wel, maar niet in de KPN Thuis app.
Kan dat aangepast worden ?
De KPN thuisapp moet je niet meer gebruiken, is/wordt uitgefaseerd en vervangen door de MijnKPN-app
Ha
Dat las ik al, maar ook in de mijnkpn app staan ze verder niet
Sterker, de app opent gewoon kpn thuis
Hi
Gaat het je om inzicht in je netwerk, of om iets anders? Werkt je verbinding goed? Als je vragen hebt of op zoek bent naar meer info, deel het hier gerust of zoek verder op ons forum. Voor inzicht in je modem en netwerk kan je ook de webinterface van je modem gebruiken. Je leest daar meer over in onze Kennisbank.
HiÂ
De verbinding werkt goed. Maar ik wil gewoon zien welke apparaten er aan hangen.
En de webinterface werkt niet op een (Android)telefoon omdat de dns niet vertaald wordt (mijnmodem.nl bestaat niet op mijn telefoon). Vandaar dat ik het in een app zoek.
En de Thuis app verwijdert, gaat de Mijnkpn app naar de play-store om de Thuis app te installeren 🥴
Ha
Dat werkt nu. Maar is heeeeel klein op je foon.
En stopt bij 21 apparaten. Ik heb er wel meer 🥴
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.