Skip to main content

Heeft er iemand goede of slechte ervaringen met de fritzbox 7590 samen met tv+ of kan dit niet samenwerken heb ik daar persé de v12 voor nodig

Ik heb het kastje werkend op de Fritzbox 7590, maar daar is ook alles mee gezegd. Aangezien mijn afstandsbediening niet wil koppelen met de box, kan ik de box nu eigenlijk niet gebruiken zoals het hoort. Geen idee of dit ermee te maken heeft dat hij aan een Fritzbox hangt.


Bij mij werkt die perfect achter een Fritz Box 7590! Zelf via WiFi aangesloten geen enkel probleem (behalve uiteraard de bekende issues, maar die hebben niks met de Fritz te maken).


Dus het WiFi bereik is ook goed met de fritzbox voor de eerste en tweede verdieping


Dus het WiFi bereik is ook goed met de fritzbox voor de eerste en tweede verdieping

Dat durf ik niet te zeggen. WiFi is altijd afhankelijk van de concrete situatie in jou huis. Ik heb naast de Fritz box een Fritz Repeater, dat werkt voor mij prima. In een huis met twee verdiepingen kan dat heel anders uitzien. Misschien heb je wel een repeater per verdieping nodig. Hoe zit het met de WiFi dekking nu? Heb je nu ook al een Fritz box?


Nee ik heb nu sinds een aantal weken de v12 met prima WiFi door het hele huis zonder extender.Deze heb ik gekregen omdat ik tv+ wou proberen (wat overigens op een paar kleine strubbelingen goed werkt).Het probleem is dat mijn Solax WiFi niet gevonden wordt (zonnepanelen) en ik heb het vermoeden dat dit komt door de combinatie v12/Solax omvormer. En ik heb het forum een beetje doorgespit en daar stond een oplossing voor mijn probleem met de Fritzbox 7590 dus vandaar.