Skip to main content

Ik heb dit probleem ook. De eufy app kan geen streams of opnames openen als ik op mobiel internet zit.

Via wifi thuis werkt het.

Via wifi ergens anders werkt het.

Als ik internet via 4g werkt het.

Als ik internet op 5g zet, werkt het niet.

Ik heb de APN al aangepast maar die geen verschil. Niet met advancedinternet of portalmmm.nl.

Gebruikt een iphone 12 op kpn netwerk.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @ymoona, bedankt voor je bericht en welkom hier op onze Community!

Ik zag dat je aanvankelijk had gereageerd in ouder topic over ditzelfde onderwerp. We hebben je reactie verplaatst en er een eigen topic voor aangemaakt. Maar ik sta ook even voor een raadsel; ik begrijp dat je de oplossingen die in het desbetreffende topic zijn aangedragen in jouw geval niet hebben geholpen. Op Tweakers ben ik een soortgelijk topic tegengekomen maar daar worden zo te zien dezelfde oplossingen aangedragen die bij jou niet werken. Ik denk dat het daarom ook geen kwaad kan om deze vraag eens op het Anker forum te stellen, misschien dat er daar iemand is die hier een oplossing voor heeft. Ik ga zelf ook navraag doen om te kijken of wij hier iets in kunnen betekenen. 


blijkbaar moet je de iphone herstarten als je APN heb aangepast. Voor nu lijkt het te werken met 5g en advancedinternet als APN.


blijkbaar moet je de iphone herstarten als je APN heb aangepast. Voor nu lijkt het te werken met 5g en advancedinternet als APN.

Dat is fijn om te lezen @ymoona en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten, kan altijd nuttige informatie zijn voor iemand met soortgelijke problemen :) 


het is helaas geen blijvende oplossing gebleken, nog steeds kan ik vaak geen camera beeld kijken.


het is helaas geen blijvende oplossing gebleken, nog steeds kan ik vaak geen camera beeld kijken.

Wat enorm balen is dat @ymoona :(

Ik durf ook niet te zeggen wat er fout gaat! Maak je misschien gebruik van een VPN? Dat is namelijk wel een probleem bij deze app. Dit is een bekend probleem bij Eufy gebruikers. 


Ik heb wireguard als VPN client. Deze aan of uit verandert het niet. Nu maar even verwijdert, helpt ook niet. Wel net een herstart gedaan, dan werkt het een paar minuten, en dan is het weer stuk.


Ik heb wireguard als VPN client. Deze aan of uit verandert het niet. Nu maar even verwijdert, helpt ook niet. Wel net een herstart gedaan, dan werkt het een paar minuten, en dan is het weer stuk.

Fijn dat je dit hebt willen proberen alleen jammer dat het geen oplossing blijkt te zijn @ymoona :(

Als ik via Google zoek naar oplossingen voor dit probleem dan kom ik heel veel informatie tegen maar welke in jouw geval de oplossing is durf ik simpelweg niet te zeggen. Je zou dit ook na kunnen vragen bij Eufy, wellicht herkennen zij dit probleem en hopelijk weten ze ook wat voor jou dan wel de oplossing is! 


Ik krijg eufy niet te pakken. Dus heb voor nu 5g maar uitgezet.


Reageer