Skip to main content

Hallo,

Ik krijg het niet voor elkaar ongewenste MAC adressen te blokkeren. Bij wifi -> geavanceerd heb ik ik MAC ACL op ingeschakeld gezet. Ik heb alleen mijn telefoon aan de whitelist toegevoegd maar toch kan ik gewoon met andere apparaten verbinding blijven maken.

Hoi De_meneer, welkom! Wat we soms zien hier is dat apparaten die eerder verbonden zijn geweest met het netwerk, er alsnog op kunnen als je daarna MAC ACL inschakelt. Als je deze apparaten eens uit het netwerk gooit, zouden ze daarna geen verbinding meer moeten kunnen maken. 


Hoi De_meneer, welkom! Wat we soms zien hier is dat apparaten die eerder verbonden zijn geweest met het netwerk, er alsnog op kunnen als je daarna MAC ACL inschakelt. Als je deze apparaten eens uit het netwerk gooit, zouden ze daarna geen verbinding meer moeten kunnen maken. 

Dankjewel voor je reactie! Hoe gooi ik iemand uit het netwerk? Ik zie het Mac adres wel staan op de home pagina maar er zijn maar weinig opties.


Heeft u versterkers? 


Heeft u versterkers? 

Ja. Nu u het zegt, daar zijn we meestal mee verbonden. Dat is een ander wachtwoord en naam dan op de Xperia box staat.


Heeft u echt een v10?

Of een v10a?

 


Heeft u versterkers? 

Ja. Nu u het zegt, daar zijn we meestal mee verbonden. Dat is een ander wachtwoord en naam dan op de Xperia box staat.

Ah, dat is een goeie, @Nick83 :thumbsup_tone1: Als je verbonden bent met de wifi van de Versterker (welke soort is het?) dan werkt de MAC ACL die je op de Experia Box instelt inderdaad niet, @De_meneer.  

Â