Skip to main content

Geacht forum mijn vraag is de volgende ik heb dus de ExperiaBox v!0a gekregen nadat de box 10 steeds een storing kreeg. Nu doet zich het probleem op dat mijn printer niet meer werkt via Wifi.

Hij geeft de volgende melding dat het netwerk nog steeds van de box 10 wordt door gegeven.

En ik krijg het netwerk van de 10a er niet in, wel vind hij de verbinding van de nieuwe modem maar ik krijg het netwerk van de 10 er niet uit zit zodoende zonder printer?

Hi @Johan Groendijk, welkom hier. 

Dit herken ik. De makkelijkste oplossing is om de printer te resetten/opnieuw in te stellen. Dan pakt hij weer het nieuwe netwerk. 

Als je hier laat weten welk merk en model je hebt kan ik met je meedenken. 

Ik hoor graag van je. 


Misschien nog een tip… Mocht het nog niet werken na resetten of opnieuw instellen van de printer dan zou je eventueel ook nog de printer op een aparte extra aangemaakte 2.4Ghz WiFi in kunnen stellen.

 


Heren hartelijk dank voor het antwoord.

Na enkele uren bezig te zijn geweest is het gelukt, weet niet meer wat ik precies heb gedaan maar de Wifi doet het weer. Alleen print hij dus niet een document uit via de laptop ??

Het is trouwens een HP Deskjet 3630  dus geen nieuwe meer dus er zit geen reset knop op.

Maar ben allang blij dat hij het weer doet via de Wifi

Nogmaals dus mijn dank.