Skip to main content
Vraag

Finex deurbel blijft zoeken naar status van netwerkverbinding

• March 22, 2026
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Mijn Finex deurbel blijft zoeken naar de status van mijn netwerkverbinding.Hoe los ik dit op

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 22, 2026

Beste ​@Toon17 heb je bij de draadloze installatie gekozen voor de 2.4- of de 5.0 band?

En kan de de app de band vinden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 22, 2026

Hallo Jan,bedankt voor de snelle; reactie maar ik heb zowel /de 2.4 als de 5 band. Geprobeerd maar de bel blijft in de modus status van het netwerk zoeken.Alle,s wat ik heb geprobeerd werkt niet afdoende

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 22, 2026

Hallo ​@Toon17 zet dan binnen de router 'extra wifi' aan en kies een band met eigen naam en wachtwoord en verbindt daar de bel mee.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Hallo Jan, ook jouw oplossing werkt niet .Inmiddels heb ik contact gehad met de helpdesk van Finex hopelijk weten zij hier een afdoende oplossing voor.Toch van hart e bedankt voor je hulp,
met groeten

Toon van Schijndelk

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Toon17, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt! 
Ik hoop dat Finex een oplossing voor je heeft of in ieder geval kan vertellen waar we de oplossing moeten zoeken.

Ik heb er zelf niet veel verstand van maar het zou nog kunnen helpen IPv6 uit te zetten op je experiabox, dat wil soms nog wel eens helpen.

Laat je weten hoe het afloopt?