Skip to main content

Nu ruim een maand, na de overgang op glasvezel, last van een enorm slechte verbinding. Een avondje serie kijken zit er niet meer in, want ik kom 9 van de 10 keer niet verder dan een laadscherm of foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het netwerk. Ook de telefoonrekening liep deze maand aardig op aangezien ik constant WiFi uit moest zetten op mijn telefoon omdat deze anders niks deed. Als je dan voor de zoveelste keer contact opneemt met KPN word je telkens weer doorverwezen naar een andere afdeling, want ‘nee sorry mevrouw wij weten niet wat we hier mee moeten’. Kortom enorm slecht! Ik vraag me af waar ik precies voor betaal nu? En baal enorm dat ik op extra kosten word gejaagd omdat van jullie probleem mijn probleem word gemaakt.. Op z’n minst een compensatie zou op zijn plaats zijn.

Dag @Demieliza Werkt de bekabelde pc of laptop wel goed?


Dag @Demieliza Werkt de bekabelde pc of laptop wel goed?

Goedenavond, hier heb ik geen kabel voor. Gebruik deze ook via draadloos internet.


O dan is het bijna onmogelijk om te kijken wat de juiste snelheid is maar we gaan een poging wagen. Welk type modem heb je en gebruik je wifi versterkers? Heb je tv van kpn en zoja hoe is de tv ontvanger verbonden met het modem?


O dan is het bijna onmogelijk om te kijken wat de juiste snelheid is maar we gaan een poging wagen. Welk type modem heb je en gebruik je wifi versterkers? Heb je tv van kpn en zoja hoe is de tv ontvanger verbonden met het modem?

Heel vriendelijk bedankt voor je hulp. Ik heb meerdere malen alle stappen en informatie doorgenomen met KPN. Er is zelfs een monteur geweest om de modem juist aan te sluiten, maar ook dit mocht niet baten. Het glasvezel probleem is een algemeen bekend probleem inmiddels hier in mijn complex, maar helaas nog steeds geen passende oplossing en word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Nu ik ruim een maand verder ben, geen tv kan kijken en een hoge telefoonrekening erbij heb ben ik er wel klaar mee en zeg ik kpn liever vaarwel. 


O ok dan is er iets fout gegaan met de aanleg. Dan moeten er zoveel mogelijk gebeld worden door de bewoners.  Een moderater gaat hier op reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  Wellicht kunnen ze de verbinding meten en daarop aktie ondernemen.


Hi @Demieliza! Het lijkt me inderdaad verstandig om te zien wat de monteur in de systemen heeft gezet. Ook kan ik dan gelijk zien hoe stabiel de verbinding is. 

Wil je daarvoor je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?