Skip to main content
Vraag

Het apparaten overzicht op mijn Box12 klopt niet

• February 23, 2026
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Wanneer ik inlogĀ op mijnadmin en naar het thuisnetwerk overzicht ga zie ik wel dat de Experia Wifi is verbonden met mijn modem V12, (geel en blauw led licht) maar de informatie zegt dat er geen apparaten op zijn aangesloten. Maar er staat op mijn 2e etherent ingang van de Experia Wifi wel een bekabelde aansluiting van mijn Synology NAS, die het dus overigens wel doet. Maar hij geeft niet aan in het overzicht. Verder vind ik het vreemd dat andereĀ devices ook geen gebruik maken van mijn EW.Ā 

2 reacties

• Auteur
  • Helper
  • February 25, 2026

Via internet inmiddels gelezen dat na een update van KPN naar ander abonnement dit wel eens vaker kan voorkomen. Advies opgevolgd om alle apparaten uit te zetten en 60 seconden los van de stroom te houden, ook het glasvezel kastje. Dit gedaan en na opstarten werkt alles weer goed, ook de Experia Wifi en zijn de netwerkoverzichten weer actueel. Probleem dus opgelost.Ā 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Ruud, ik snap dat het vragen oproept. Deze signalen zijn bij ons bekend en het herstarten van de apparatuur of het verversen van het topologieoverzicht binnen de software van het modem zelf wil dit dan inderdaad verhelpen. Fijn dat het gelukt is dan! Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust!