Skip to main content

Mensen, zie mijn vraag.

Ik moet poorten open gooien ik kom niet met de lampen op het net en kan dus niet update. 

Help ons als je blieft. 

 

Kost dit geld????

Nou dat komt niet door de v10. Bij mij werkt het prima.  En waarom poorten openen? Wat ben je toch allemaal aan het doen?:wink:


Joep leg het me uit.

Eerst de Bridge in de router, daarna de app geïnstalleerd.

Dan zeurt de app om een update. Volgens de app ben ik dan niet verbonden met het internet thuis. Maar dat ben ik wel.

Dussss help. 


Is het niet zo dat de app geüpdate moet worden? Welke bridge heb je de v1(oude) of de v2? Welke app gebruik je?


De app welke ik ervoor moest downloaden, de v2...hij vraagt om update bridge. 


@Ikk5 ben je verbonden via de wifi van de experia box? Of ben je via een andere router en/of accespoint verbonden met de wifi? Je moet nl via hetzelfde netwerk (experiabox) verbonden zijn. Ik heb het vermoeden dat je dat niet bent omdat de app aangeeft dat je niet thuis zou zijn.


De telefoon is verbonden met de wifi...router van kpn. Alleen de app zegt van niet. Heb met de ring ook gezeur gehad.

We zitten thuis....geen ander netwerk.


Welke bridge heb je? De viekante of de ronde?

Hoeveel lampjes branden er op de bridge?


De vierkante en er branden 3 lampjes


Hmm dat is allemaal goed. Dan zou ik eens contact opnemen met Philips hue en/ of de verkoper er van. Aan de experia box ligt het niet.. bij mij en vele andere werkt het prima zonder ook maar enige aanpassing aan instellingen van de experiabox.


Hoi @Ikk5 
Wat de anderen hierboven zeggen klopt allemaal.
Gebruik je misschien nog een router of een switch of…  er tussen?
Poorten hoef je niet te openen voor de Hue en de bridge hoef je niet te updaten, de app eventueel wel.
Als je inlogt op de V10 zie je dan de bridge wel staan?
Heb je wel de goede app voor de nieuwe Bridge?
En waar staat de app? op je telefoon?
Als updaten niet gaat doe het dan via 4G updaten.
Je kunt het IP-adres wat in de V10 bij de bridge staat ook handmatig in de app invullen.
Sommige lampen hebben een nummer die kun je ook in de app invullen dan hoeft hij die ook niet te zoeken.
Dit is de goede app: