Bij kpn.com het woord " handleiding " intypen, dan krijg alle digitale handleidingen.
Welk type modem heb je @joopuith ?
Klopt het dat je een app op jouw telefoon moet gebruiken om die Atag in te stellen?
Ik vergeet te vragen of je wifiversterkers hebt van kpn of dat je alleen de v10 hebt?
Ik vergeet te vragen of je wifiversterkers hebt van kpn of dat je alleen de v10 hebt?
Nee Joep ik heb geen wifiversterkers
Klopt het dat je een app op jouw telefoon moet gebruiken om die Atag in te stellen?
ja dat klopt inderdaad; het loopt allemaal via de smartphone
Hallo @joopuith geef dan de 2.4-band binnen de V10 een eigen wifinaam en wachtwoord als je nog de ‘oude’ software hebt.
Welke firmware heb je op de V10???
Staat onderop het inlogscherm.
ja dat klopt inderdaad; het loopt allemaal via de smartphone
Dan en ik bang dat daar ook het probleem zit.
Die telefoon is vast en zeker verbonden met de 5GHz wifi van de V10.
Zet de 5GHz wifi op de V10 tijdelijk even uit (als dat überhaupt mogelijk is) en configureer dan die Atag.
Hallo @joopuith geef dan de 2.4-band binnen de V10 een eigen wifinaam en wachtwoord als je nog de ‘oude’ software hebt.
Welke firmware heb je op de V10???
Staat onderop het inlogscherm.
Dank voor je tip JanD. Na veel zoeken vond ik op de website van KPN wat je bedoelt (denk ik). Bij “Ik wil mijn wifi instellingen aanpassen” staat echter KPN Box 12. De stappen geven prima aan hoe je een 2,4 GHZ netwerk kunt aanmaken. Maar ja, ik heb een V10. Komt dat wel goed? Iets over firmware heb ik niet gevonden.
Hallo @joopuith, de instructie om de 2,4Ghz apart in te stellen kun je vinden op de Community kennisbank: Experia Box V10: Splitsen van 2,4 en 5Ghz frequenties bij wifi