Skip to main content

Hallo,

Ik heb een TV stick G96 aan gekocht niet wil ik deze installeren maar krijg geen verbinding met de Wifi.

van alles geprobeerd heeft iemand een antwoord of is er iemand bekend met dit probleem.

@BHP 

 

U dient toch niks minder dan het wifi netwerk te kiezen en dan het betreffende wachtwoord in te vullen?

 

Zelfs dat werkt niet?


Beste

Ik ben nu een kleine 2 uur bezig ik wil de G96 verbinden aan mijn wifi
ik zie mijn wifi adres, maar voer ik mijn wachtwoord in dat gaat het zoeken en geeft even later de melding geen wifi gevonden.

Het gekke is dat mijn wifi er is op het scherm en even later weer niet dan weer terug komt.
ik heb het een twintig keer geprobeerd maar zonder succes

Heb het juiste Wachtwoord want de telefoons draaien gewoon op de Wifi

Groet BHP

 

 


Ondersteunt die G96 wellicht alleen 2.4GHz wifi?


@wjb @Krijskever  Hij ondersteunt wifi5 2,4Ghz/5Ghz, dus ik vermoed een WIFI6 of WPA3 probleem.


Het zou inderdaad zoals @TDN aangeeft een WIFI6 of WPA3 dingetje kunnen zijn @BHP. Welke modem heb je van KPN in gebruik? 


Beste allemaal ben er nog niet helemaal  uit

Maar wel een eind op weg.

Ik doe maar eerst even een speciale eHDMI kabel er tussen (eerst even kopen)

Bij mijn vorige provider geen problemen bij KPN  wel raar.

Bedankt allemaal. 


Ik doe maar eerst even een speciale eHDMI kabel er tussen (eerst even kopen)

Wat denk je daarmee te gaan bereiken?


Ik doe maar eerst even een speciale eHDMI kabel er tussen (eerst even kopen)

Wat denk je daarmee te gaan bereiken?

Het is voor me ook een raadsel, een stick plug je direct in een HDMI port, waarom is een kabel nodig. Ik kom ook niet snel achter wat eHDMI betekent, vermoedelijk HDMI with ethernet. Dan hoop hij internet over ethernet te krijgen en niet over wifi LOL


Beste 

Heb ook een firestick g 96 9k gekocht.

Lang prutsen proberen en uiteindelijk gelukt. Zorg dat je 5g verbinding het met de router. Bij mij was dit de oplossing. 

SUCCES.


Bij mij heb ik het ook voor elkaar

Ik heb hiervoor WPA2/WPA3 gebruikt.

Maar wat een waardeloos ding de G96 tv stick

 

 

 


Reageer