Skip to main content

hoeveel clients op modem/superwifi 2 ?

ik heb een ehh slim huis ten minste probeer ik op te zetten maar hoeveel aansluitingen kunnen er op de wifi van de v12 en de superwifi ??? 

mvg

m knijff

 

Daar is geen vast getal voor volgens mij. Maar er kunnen er makkelijk 20 op. Wel meer ook denk ik. Als u echt heel meer meer apparaten op de WiFi heeft, dan heeft u wat verkeerds gedaan denk ik...


20 maar ?? sorry maar alleen aan verlichting heb ik al meer aansluitingen erop !! 

The Deco X60 connects up to 150 devices  dus was mijn vraag hoeveel op de kpn v12 /superwifi ?


Dan had u beter naar Zigbee en/of Z-wave kunnen kijken. 150 van die chinese meuk apparaten op de WiFi is vragen om problemen. In ieder wel bij KPN. Ga het maar niet proberen. Want dat word een tranendal.


Dan had u beter naar Zigbee en/of Z-wave kunnen kijken. 150 van die chinese meuk apparaten op de WiFi is vragen om problemen. In ieder wel bij KPN. Ga het maar niet proberen. Want dat word een tranendal.

is geen antwoord op de vraag 🙂 weet nu nog steeds niet hoeveel verbindingen :)


Ik denk dat u dat antwoord niet gaat krijgen ook. De apparatuur van KPN is van ZTE, Sagemcom en Arcadyan. Er zullen vast wel officiële specificaties zijn. Maar KPN heeft de firmware dusdanig aangepast dat dergelijke gegevens ook niet meer betrouwbaar zijn.


Ik denk dat u dat antwoord niet gaat krijgen ook. De apparatuur van KPN is van ZTE, Sagemcom en Arcadyan. Er zullen vast wel officiële specificaties zijn. Maar KPN heeft de firmware dusdanig aangepast dat dergelijke gegevens ook niet meer betrouwbaar zijn.

dus deco eraan hangen :)


Hallo @Maildeamon volgens het IP-bereik kunnen er maximaal ongeveer 250 devices aangesloten worden, zowel bekabeld als draadloos.

Als je een KPN Box 12 hebt, die staat standaard begrensd op 64 draadloze aansluitingen, maar kun je aanpassen.

 


hartelijk dank allebei.


Als je een KPN Box 12 hebt, die staat standaard begrensd op 64 draadloze aansluitingen, maar kun je aanpassen.

Een dergelijke instelling heb ik nog niet gezien. Heeft u daar een schermafdruk van?