Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een tijdje terug via de chat contact gehad met de vraag of ik mijn Experia Box in zou kunnen ruilen voor een Experia Box met 4 UTP aansluitingen ipv 3. Deze vraag zou intern voorgelegd worden of dit mogelijk was en ik zou hierover via SMS een bericht over krijgen. Als dit niet mogelijk was, zou mij anders een gratis hub toegestuurd worden. Ik heb hierover nooit meer iets vernomen! Graag hoor ik hierop een antwoord.

Een switch gaat het dan over. Hub is iets van 20 jaar geleden ofzo.

Een switch krijg je alleen onder bepaalde voorwaarden. Bijvoorbeeld als je 3 tv ontvangers hebt waardoor er geen poort meer over blijft voor eigen apparaten.


Erg onduidelijk hoor! Mij is via de chat toegezegd dat er navraag gedaan zou worden of ik evt een andere router kon krijgen met 4 aansluitingen ipv 3. Anders zou ik een switch gratis toegestuurd krijgen.  Dat is zo toegezegd!

 

Ik wil nl nog mijn NAS aansluiten op de router, maar heb daar geen extra aansluiting meer voor. 


Wanneer kan ik een reactie verwachten??


Op het forum is het druk en hierdoor kan een reactie van een moderator langer duren. Soms tot enkele dagen.


Hoi @Nick_66, welkom terug!
Wat voor experiabox heb je precies met 3 netwerkpoorten? Voor zover ik me kan herinneren hebben ze namelijk eigenlijk allemaal altijd 4 netwerkpoorten gehad.


Hallo @Thomas , de V10a heeft toch maar 3 LAN-poorten?

 


@JanD volgens mij heb ik een bril nodig 🙂 ik weet ook niet wie het bedacht heeft een gele WAN poort te gebruiken.

@Nick_66, helaas zitten er wel wat voorwaarden aan het opsturen van de switch waaronder het aantal TV ontvangers.
Wanneer je geen 3 TV ontvangers hebt kan ik de switch helaas niet gratis aanbieden. Mocht je er TV ontvangers op aan willen sluiten is het belangrijk dat deze IGMP snooping ondersteunt maar als je dat niet van plan was moet dat niet uitmaken.
Wij bieden online deze switch aan.