Mijn wifi netwerk bestaat uit de V10 router en een versterker. Op beide is een wifi netwerk aangemaakt voor 5GHz en 2.4GHz met verschillende namen. Nu zie ik nog maar 3 (5GHZ van de router en de 2.4GHZ en de 5GHZ van de versterker) van de 4 namen als ik bijvoorbeeld op mijn mobiel of iPad kijk.
Dit is mijn router. Eerstel en modem uit/aan heb ik al gedaan maar levert niets op. Terug naar fabrieksinstellingen nog niet gedaan en wacht ik ook liever mee.
Deze wifi versterker heb ik (geen moderne :-) maar werkt verder prima)
Beste antwoord door Erik van KPN
Hoi ​@dddddddd, welkom! Ik zie aan je screenshot dat jouw modem is overgegaan naar de nieuwe KPN Software. In dat geval is het artikel dat Noordzee linkt niet meer van toepassing.
Als je wel weer graag een los 2,4 GHz netwerk wilt, dan kan dat alsnog, maar op een iets andere manier. Je gebruikt hiervoor dan de functie Extra Wifi. Hoe je dat doet lees je hier:
Dank voor je antwoord. In het extra netwerk zie ik de opties 2.4 en 5 GHz alleen bij het ‘standaard’. netwerk zie ik bij mij alleen de 5GHz optie en niet de 2.4 zoals in de documentatie beschreven.
Hoi ​@dddddddd, welkom! Ik zie aan je screenshot dat jouw modem is overgegaan naar de nieuwe KPN Software. In dat geval is het artikel dat Noordzee linkt niet meer van toepassing.
Als je wel weer graag een los 2,4 GHz netwerk wilt, dan kan dat alsnog, maar op een iets andere manier. Je gebruikt hiervoor dan de functie Extra Wifi. Hoe je dat doet lees je hier:
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.