Skip to main content

Tijdens corona opgestapt naar KPN. 2 3xyerne wifi punten gekocht en zelf installeren,  want het is corona en dus geen monteur.  Wifi snelheid viel tegen. Dus bellen, maar je kwam er niet doorheen. Op gegeven moment wel,. Herstart gedaan etc.  Het zou nu goedemorgen zijn. Balen  en geen zin meer in KPN want het werd niet beter. Toen kregen we glasvezel. Hielp dacht ik. Nee dus. Hussel 200 kwam netwerker dan 24. Enkele weken geleden  na klachten mijn zoon, overgestapt naar 1GB. Er zou direct een monteur ko.en, gratis  Wauw  dat is niet eerder gelukt. Mo teur gaf aan, ja meneer, betonnen vloeren etc... dat gaat niet, ondanks de 2 wifi versterker. Tja en de huidige bedrade snelheid is ook bagger meneer. Hoe kan dat, was mijn vraag. Zou het niet weten, zei de monteur. Alles opnieuw geïnstalleerd,  zwarte bedrade wifi punt erbij  kassa!!! Waardeloze service, maar dat kun je de monteur niet kwalijk nemen.  En hoppla... wifi vannin de 700. YES!!. NU 23 WEKEN LATER ZIT IK WEER OP 34/49. Ach KPN. Waardeloos.. moet ik weer bellen? Krijg wat !!!! En dan 70 euro per maand betalen.

Natuurlijk is bij jou ook goed wifi mogelijk.  Maar daar komt best heel wat bij kijken.  We helpen je daar graag bij. Wil je dat of is het alleen een mededeling?


ik hoop dat KPN gaat reageren en met een tegemoetkoming komt in de kosten. Is toch te gek van woorden dat je betaald en niet krijgt wat je wilt hebben. #KPN # SLECHT


Zijn de WiFi punten allemaal bekabeld aangesloten? Welke snelheid heeft u op een bekabeld aangesloten pc of laptop? En dan wel bekabeld rechtstreeks op de Experiabox of KPN Box. Niet op een SuperWiFi. 


@c-te-k Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met je wifi verbinding. 

Wifi is een lastig ding, omdat het door heel veel factoren beïnvloed kan worden. 

Daarom is de bekabelde snelheid de snelheid waar we vanuit gaan. Heb je ook al eens een bekabelde speedtest uitgevoerd? 

En wat is hiervan het resultaat? 

De vragen die @Nick83 stelt ben ik ook benieuwd naar. 


Down 202

Up 241

Bekabeld


Down 202

Up 241

Bekabeld

Perfecte waarden.


Hoi @c-te-k, ik heb nog even meegekeken maar ik zie jouw abonnement ook op 200Mbit/s staan, dit zijn dus inderdaad prima snelheden!


Maar het ging over wifi....


Ah dat is zo inderdaad, maar de bekabelde snelheid is in ieder geval goed dus het issue zit hem wel duidelijk in het draadloze gedeelte.
Daarvoor kan ik het onderstaande topic wel aanraden maar de genoemde snelheden zijn voor de meeste internet activiteiten ook wel genoeg.