Skip to main content

Mijn dslverbinding valt sinds gistermiddag ongeveer elk uur wel een keer weg. Een reset van de modem heeft geen verbetering opgeleverd. Eerder vandaag kon ik nog in de log kijken van de modem (door met een incognito browser naar de modem toe te gaan), maar sinds vanmiddag lukt het me ook niet meer om op de modem te komen (krijg ook het inlogscherm niet meer noch het scherm dat het certificaat is verlopen). Het lijkt mij dat de modem het aan het begeven is, of is er iets anders aan de hand?

Hoi @Calimero1977! Elk uur een verbinding die wegvalt lijkt me geen pretje. Is het alleen de wifi, of valt de bekabelde verbinding ook weg? Op de gegevens in je forumprofiel kan ik geen vaste aansluiting vinden, dus zou je je huidige postcode en huisnummer in je profiel willen noteren? Dan kan ik de verbinding doormeten. Gaan de lampjes op de Experia Box ook anders branden op het moment dat de verbinding wegvalt? Ik hoor het graag!


Het is de volledige DSL verbinding die wegvalt, ook tijdens het TV kijken dinsdagavond hadden we er last van. Het gekke is wel dat de verbinding sinds dinsdagavond weer continu up is.

Maar goed, vandaag werk ik weer de hele dag thuis, dus ik ga het vast merken. Ik zal het forumprofiel aanpassen.


Excuses voor de late reactie @Calimero1977. Bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik wil graag een monteur voor je inplannen. Ik stuur je een privébericht. Reageer je daarop?


@Calimero1977 heeft via een privébericht laten weten dat het n.a.v. monteursbezoek is opgelost. Het probleem zat waarschijnlijk in het zeer verouderde aansluitpunt. :slight_smile: