Skip to main content

Sind kort heb ik twee super wifi Boxen van KPN een in de meterkast en een in de woonkamer. Sinds dien kan ik geen muziek meer streamen over de soundbar alle andere apparaten werken wel. Voorheen kon ik via een tablet of mijn telefoon streamen. Kan iemand mij een tip geven? Alles al een reset gegeven maar helaas.

Hallo en welkom, @Yep470. Je hebt sinds kort SuperWifi in huis en sindsdien kan je geen muziek meer streamen vanaf jouw telefoon of tablet. Het klinkt alsof de soundbar en jouw telefoon en tablet niet verbonden zijn met hetzelfde netwerk. Mijn advies is om op de tablet en telefoon de netwerken te vergeten. Hier vind je instructies voor iPhone & Android. Vervolgens kan je opnieuw met het wifi netwerk verbinden. Zorg ervoor dat je de ‘mobiele gegevens UIT’ hebt staan. Daarnaast raad ik je aan om de soundbar een reset te geven en deze opnieuw te installeren alsof hij nieuw uit de doos komt. Hierna zouden alle apparaten met hetzelfde netwerk verbonden moeten zijn en zou je weer moeten kunnen streamen.